Home » , » Komisen kerja sambilan jobdirumah April 2016 - RM675

Komisen kerja sambilan jobdirumah April 2016 - RM675

Semalam rakan-rakan yang buat kerja sambilan di rumah happy. Komisen jobdirumah dah masuk, termasuklah saya juga. Best juga buat duit dengan affiliate jobdirumah ni. Memang menjadi kalau kena gayanya. Ni nak citer pasal komisen kerja sambilan jobdirumah la nih. Komisen bulan lepas, April 2016 sebanyak RM675. Tapi tak boleh lawan lagi komisen Adsense ni.

Jobdirumah ni makin menarik. Sebab komisen yang saya dapat makin naik. Komisen jobdirumah bulan lepas RM400, bulan ni ada naik sikit. Saya tahu caranya. Saya tahu apa yang telah saya buat di dalam mempromosikan affiliate jobdirumah ni. Saya kongsikan dan saya tak nak makan sorang-sorang. Saya dah kongsikan cara promosi affiliate jobdirumah sebenarnya dalam artikel yang lepas.



Komisen kerja sambilan jobdirumah


Ni saya nak tunjuk skit komisen kerja sambilan jobdirumah untuk bulan April 2016.

payment jobdirumah
Notis email dari Jobdirumah.

Setiap awal bulan, jobdirumah akan berikan bayaran komisen untuk affiliate. Untuk komisen bulan lepas, 9 May baru masuk akaun.

komisen jobdirumah
Komisen jobdirumah dalam Maybank
Menarik bukan. Nampak kena akui bahawa affiliate berkenaan dengan kerja kosong ni memang ramai yang cari. Komisen affiliate jobdirumah bulan lepas RM400, bulan ni makin naik. Ok, saya memang ada buat sesuatu. Sebab kalau ikut income affiliate jobdirumah ni:

Feb RM150
March RM400
April RM675

Ada peningkatan yang ketara. Apa yang saya buat?

1. Buat satu blog khusus untuk mempromosi affiliate jobdirumah - iya kena ada blog khusus. Mungkin perkongsian saya ni ada yang tak suka sebab dah bocor rahsia ni. Tapi memang confirm kena ada blog khusus. Banyak kelebihannya kalau ada blog niche jobdirumah sahaj untuk mempromosikan affiliate jobdirumah. Sebagai permulaan, anda boleh guna template simple blogspot. Ini pun power gak.

2. Buat artikel mengenai jobdirumah - anda cari keyword di google keyword planner dan masukkan keyword tersebut di dalam artikel anda. Pasti berjaya. Banyakkan keyword dan ulang-ulang dalam artikel. Tukar-tukar keyword dan anda kena belajar juga cara untuk menulis dengan betul untuk blog.Sila baca cara guna google keyword planner.

3. Bagi masa 3 bulan dan monitor - bagi lah masa untuk usaha anda selama 3 bulan. Tengok hasilnya, nanti bagitahu saya. Nak dengar berita baik dari anda.

Itulah sedikit perkongsian tentang komisen kerja sambilan jobdirumah dan tip menjana duit dengan jobdirumah. Ada soalan? Sila tulis kat komen, saya sedia berkongsi pengalaman.



Terima kasih kerana membaca Komisen kerja sambilan jobdirumah April 2016 - RM675. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



13 Komen:

  1. Bro..bt la satu entry cara nak guna tool Google keyword planner..

    BalasPadam
  2. Bro..bt la satu entry cara nak guna tool Google keyword planner..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Spesel utk bro, nanti saya buat secara ringkas.

      Padam
  3. saya pun ingin tahu mengenai google keyword planner..Tq for sharing

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nanti saya buat ya, tu artikel seterusnya lepas ni.

      Padam
  4. Fuyooo.. banyak jugak komisen tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan fuyooo fuyoo sangat tuan, nak teh tarik free, meh cyberjaya.

      Padam
  5. Tahniah!!kalau kena gaya teknik promosi memang masyuk..dulu aktif promosi masyuk jugak..sekarang dah stop..slow down..nampaknya kena lipat ganda usaha balik ni..hehe

    BalasPadam
  6. Cik Tom: Semangat tu yang penting.

    BalasPadam
  7. Jie dan Jida: sila baca panduan guna keyword planner.
    http://www.encikarman.com/2016/05/cara-nak-guna-tool-google-keyword-planner.html

    BalasPadam
  8. wah tahniah, jangan putus asa kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Teruskan usaha, guna teknik yg betul.

      Padam
  9. bulan lepas punya lom dapat lagi.

    lambat plak bulan ni. haha

    BalasPadam