Home » , » Bayaran payment komisen affiliate Rahsiauber ke 1 dan ke 2

Bayaran payment komisen affiliate Rahsiauber ke 1 dan ke 2

Anda pasti pernah dengar tentang Uber bukan? Ataupun grabcar. Sekarang kedua-dua tengah meletop di bandar seperti Kuala Lumpur, Johor Bahru dan Penang kerana perkhidmatan uber dan grabcar hanya aktif di bandar-bandar tersebut. Dan saya juga tidak ketinggalan mendaftar dengan uber untuk menjadi driver uber. Senang nak nak daftar jadi pemandu uber ni atau lebih tepat lagi uber partners driver, secara online sahaja tetapi kena sediakan dokumen yang di perlukan. Kenapa uber ni meletup? Adakah uber vs taxi mana lagi bagus?

Oh ya, uber menyediakan perkhidmatan di mana rider / penumpang boleh minta kereta uber datang ambil mereka di satu-satu lokasi melalui aplikasi uber. Uber partners driver pula akan menerima notis permintaan daripada rider / penumpang melalui uber partner app. Kedua-dua app ni adalah berlainan tetapi saling menghubung. Untuk menjadi uber partners, kena daftar dulu dengan uber dengan syarat-syarat yang mudah terutamanya kereta tak boleh lebih dari 8 tahun umurnya.

Buat duit dengan affiliate rahsiauber


Itu ringkasan tentang perkhidmatan uber. tetapi yang nak saya kongsikan ini ialah buat duit dengan affiliate rahsiauber. Saya telah dapat dua sale daripada rahsiauber ni. rahsiauber berharga rm100 dan komisen affiliate ialah rm40.

uber partner app, uber partner sign in, uber partners driver, partner uber, uber partners, uber vs taxi, what is uber taxi, taxi uber, uber taxi phone number, uber

affiliate rahsia uber
Syarikat rahsiauber telah memasukkan duit ke akaun bank memberikan notis melalui email mengenai pembayaran komisen affiliate ni.

buat duit dengan uber

Untuk setiap sale pula, tiada notis di berikan, kita boleh semak di site rahsiauber itu sendiri.

Tips buat duit dengan affiliate


Setiap jenis produk affiliate mempunyai tips yang hampir sama cuma apa yang berbeza ialah target pasaran sahaja. Jika target pasaran adalah bertepatan dengan produk yang di promosikan, anda pasti akan dapat sale dan seterusnya komisn daripada affiliat ni.

1. Anda boleh belajar cara yang betul mengenai promosi affiliate daripada Tim Infokerjaya di mana mereka telah menyedia satu DVD khusus untuk mempromosi produk affiliate. Anda boleh baca promo mengenai DVD Tim Infokerjaya di sini. 

Kenapa saya memilih produk Tim Infokerjaya? Kerana mereka telah membuktikan bahawa melalui kaedah promosi yang betul seperti melalui FB ads, email marketing dan google adwords, mereka boleh membuat jualan yang mencecah setengah juta. Tetapi produk yang mereka promosikan adalah memang produk yang panas dan mempunyai target pasaran yang luas. Walau bagaimana pun, anda masih boleh gunakan cara-cara promosi yang mereka lakukan untuk mempromosi produk affiliate yang lain.

2. Anda juga boleh gunakan cara percuma seperti dalam artikel saya mengenai cara promosi affiliate jobdirumah. Cara ini juga boleh anda gunakan untuk mempromosikan produk seperti rahsiauber ( buat duit dengan uber ) ni kerana konsep nya sama. Yang tidak sama ialah keyword dan artikel yang bakal anda tulis. 

Tiada cara mudah untuk berjaya dalam affiliate kecuali anda telah mempunyai page dan group facebook yang betul dan bertepatan dengan produk yang anda promosikan. Jadi, jika anda belajar melalui dua cara di atas, saya pasti anda telah master di dalam pemasaran produk affiliate seperti rahsiauber.


Terima kasih kerana membaca Bayaran payment komisen affiliate Rahsiauber ke 1 dan ke 2. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



12 Komen: