Home » , » Buat duit dengan affiliate rahsiauber - payment ke 3 - 5

Buat duit dengan affiliate rahsiauber - payment ke 3 - 5

Kali ni saya nak bercerita sikit dengan affiliate agak baru juga iaitu rahsia uber - buat duit dengan rahsia  uber. Sekarang ni kan, ramai yang daftar jadi pemndu uber di Malaysia, juga grabcar. Nak daftar jadi pemandu uber ni senang sahaja, boleh settle secara online sahaja tanpa perlu pergi ke pejabat atau kiosk uber. Saya ada berkongsi tentang cara daftar pemandu uber dalam past saya yang lepas. Nak daftar dengan grabcar leceh sikit. Boleh di lakukan secara online termasuk training online ( kena jawab soalan ) dan upload dokumen macam uber. Tetapi dokumen kena verify oleh pihak grabcar. Maknanya kena jumpa dengan pihak grabcar jugak lah sama ada di pejabat grabcar atau pun di kiosk sahaja.

Menarik juga jadi pemandu uber ni sebab saya dah daftar jadi pemandu uber, saya dah ada pengalaman hantar orang guna khidmat uber ni. Untuk pemandu, saya memerlukan applikasi uber partner. Setelah daftar, online dan tunggu pin masuk ( pin tu iailah panggilan dari rider / penumpang ). Driver terdekat akan dapat pin tersebut. Jadi adil lah untuk semua driver uber. Takde pilih-pilih kasih.

Buat duit dengan rahsiauber


Saya sudah 5 kali mendapat sales dari affiliate uber ni. Sale pertama dan ke 2 saya dah cerikan dalam post yang lepas - buat duit rahsiauber payment pertama dan ke 2. Jika anda cuba cara nak promosi affiliate ni, tak susah mana pun. Kena rajin sikit di tambah dengan idea untuk mempromosi.

daftar pemandu uber online

Bayaran buat duit dengan rahsiauber ni akan masuk seminggi sekali. Ini satu keadaan yang bagus di mana payment rahsiauber boleh dapat seminggu sekali. Itu pun kalau ada sale lah. Dan affiliate rahsiauber ni dia tak bagi notis ada sale pun. Kena semak dalam akaun.

Buat duit tanpa ambil penumpang


Ebook rahsiauber ni akan mendedahkan bagaimana driver uber boleh buat duit tanpa mengambil rider / penumpang. Menarik bukan. Biasa, driver uber kena keluar ke kawasan-kawasan hotspot seperti KL, PJ untuk mencari rider. Tetapi melalui teknik rahsiauber ni, driver tak perlu keluar cari rider. Ada cara lain yang akan dikongsikan dalam ebook ni.

Saya tak pernah baca ebook ni tetapi pada pendapat saya, mungkin apa yang nak diberitahu dalam ebook tersebut ialah buat duit memalui referal uber. Driver uber sebenarnya boleh melantik driver lain dan akan di bayar komisen sebanyak rm100 - rm250 mengikut lokasi setelah driver baru tersebut selesaikan 25 kali trip untuk menghantar rider.

buat duit uber


Ini tekaan saya sahaja, yang sebenarnya tak tahu lah, ada tersembunyi di dalam ebook rahsia uber. Ataupun mungkin juga penulis cuba memberitahu bagaimana cara nak manipulasi app uber partner. Boleh jadi juga sebab sebagai pemandi uber, terdapat insentif yang menarik akan di berikan jika anda memenuhi beberapa syarat. Info lanjut ada dalam ebook rahsiauber.

Buat duit tanpa memandu untuk driver uber.

Memandangkan menjadi driver uber ni tengah hot sekarang di bandar-bandar besar, jadi eloklah kalau korang cuba sistem referal ni. Menarik jugak sebenarnya. Tapi yang susah sikit ialah driver baru nak siapkan proses sign up tuh. Asyik sangkut je. Mungkin baagian nak upload dokumen tu yang sangkut tu. Yang ni korang kena bantu driver baru korang. Kalau korang nak jadi driver jugak, korang boleh daftar pemandu uber secara online. Proses seterusnya saya akan bantu jika ada masalah.

Jom menguber.



Terima kasih kerana membaca Buat duit dengan affiliate rahsiauber - payment ke 3 - 5. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



5 Komen:

  1. Tahniah tuan..rasanya tuan org terawal dpt komisen Dr uber ni..

    BalasPadam
  2. Syok pulak tengok kawan-kawan ramai dapat komisen :D

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. bagus tuan, saya dah cuba.

      Tuan boleh cuba2 daftar secara online. Panduan ada kat sini:
      http://ubergrabcar.blogspot.my/2016/05/cara-daftar-jadi-pemandu-uber.html

      Padam