Home » » Gaduh jangan tak gaduh, sabar sabar

Gaduh jangan tak gaduh, sabar sabar

Kuala Lumpur: Selangor dan Tentera terus 'bertikam lidah' bagi membuktikan masing-masing tidak bersalah di sebalik insiden pergaduhan yang meletus sejurus perlawanan pusingan pertama Piala FA di Stadium Shah Alam, Jumaat lalu.

Selepas kapten Red Giants, Mohd Asraruddin Putra Omar mempertahankan Afiq Azmi dan menuduh pemain tengah Tentera Shukor Adan sebagai pencetus insiden keganasan itu, jurulatih Tentera, B Sathianathan semalam tampil menegaskan Afiq adalah punca segala-galanya.
"Saya nak tanya, ketika Shukur Jusoh dilayangkan kad merah dan Shukor (Adan) cuba memastikan pemain itu keluar padang dengan cepat kerana keadaan masa yang kritikal, tetapi apa tindakan Afiq ketika itu?
pix_gal0

"Dia meluru ke arah Shukor dan selepas perlawanan dia datang ke bangku simpanan Tentera dengan tidak memakai jersi dan memakai lilitan kepala Merah Kuning sebelum melakukan provokasi," kata Sathianathan yang menerima maklum balas mengenai tindakan penyerang Selangor itu daripada pemainnya.

BH Sukan semalam melaporkan Asraruddin menegaskan insiden pergaduhan itu bukan berpunca daripada Afiq yang melakukan provokasi di hadapan bangku simpanan Tentera, sebaliknya menuding jari kepada Shukor yang dikatakan memulakan dengan menolak Shukur yang dilayangkan kad merah supaya segera keluar padang.


Terima kasih kerana membaca Gaduh jangan tak gaduh, sabar sabar. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



0 Komen:

Catat Ulasan