Home » » Cara belajar tajwid dengan DVD jer sekarang ni

Cara belajar tajwid dengan DVD jer sekarang ni

Jom belajar tajwid dengan DVD – Masih ingat lagi, kecilk-kecik dulu dulu pergi rumah jiran untuk belajar mengaji.  Sempat gak khatam dengan jiran tuh yang sekarangni dah tua. Lepas habis belajar mengaji kat situ, pergi sekolah menengah dank e peringkat seterusnya. Ramai tak yang masih mempelajari tajiwd selepas tuh? Tak ramai kan, korang rasa tajiwd korang betul tak? Tuan guru yang korang belajar mengaji masa kecil dulu berkelayakkan ke tak dari segi tajwid nya?

DVD belajar tajwid Al-Quran oleh Ustaz berpengalaman


Ustaz Haji Mohd Asraff Ayob Al- Hafiz
 
Zaman it ni dah ada macam-macam benda seperti juga nak belajar tajwid ke peringkat yang lebih pro melalui DVD tajiwd pro. DVD belajar tajwid Al-Quran oleh Ustaz berpengalaman ni, mengajar kita cara yang betul membaca Al-Quran yang mana mengikut pengalaman beliau sendiri yang belajar dari 3 orang guru di Mesir. Di dalamnya di gariskan kesalahan-kesalahan biasa bagi orang melayu semaca membaca Al-Quran.

Ala-ala Pak Arab


 
Dalam DVD ni di dedahkan cara-cara yang betul, yang ala-ala pak arab untuk belajar tajwid. Ada 3 DVD yang di sediakan untuk korang, korang Cuma mainkan seperti tgk dvd citer-citer movie tuh, senang jer. Malas citer panjang, korang boleh baca detail mengenai DVD belajar tajwid Al-Quran oleh Ustaz berpengalaman ni sendiri. Elok sangat mengupgradekan tajwid kita sebab kita dah makin tua nih.


Terima kasih kerana membaca Cara belajar tajwid dengan DVD jer sekarang ni. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



5 Komen:

  1. sekarang masa yang paling sesuai untuk membaca al-quran...bersempena bulan ramadhan

    kakiblog recently posted :Main Facebook Dapat Trafik Masuk Blog

    BalasPadam
  2. terbaik.. lepas ni tak ada alasan malu untuk jumpa ustaz untuk belajar mengaji.. :)

    BalasPadam
  3. takde alasan tak pandai tajwid ni.

    BalasPadam
  4. Emm nak ngn tak nk je ni kan bro?hehe..senang dah sekarnag ni..

    BalasPadam