Home » » Lepak di Main Place USJ Subang Jaya

Lepak di Main Place USJ Subang Jaya

Aku ni kadang-kadang suka gak lepak-lepak kat shopping mall nih. Ni yang terbaru, baru buka Main Place kat USJ, seberang jalan dengan One City jer. Tempat ni baru buka, serentak kebanyakkan kedai dalam Main Place USJ Subang Jaya ni buka, tak macam One City, kedai makan je banyak buka dan masih banyak kosong lagi lot-lot kedai. One City ni kalau dari Shah Alam menghala ke Puchong, ada kat sebelah kiri, ala bangunan yang terbengkalai lama tuh.

Setelah di paksa pergi dan dekat dengan rumah aku, aku pun pegi ler, tengok-tengok jap apa yang ada, ambik gambar skit sebagai kenangan hihi. 3 Tingkat dari bawah, shopping mall, tingkat-tingkat atas apartment atau kondo. Ada masa, pe kata lepak kat Main Place USJ nih, McD kat depan punti masuk jer. 
















 Pernah singgah tak?




Terima kasih kerana membaca Lepak di Main Place USJ Subang Jaya. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



6 Komen:

  1. aku tak pernah pergi. tengok banyak tempat permainan kat situ. hurm bila lah nak ada anak sendiri. :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah kawin ke blum bro nih... tgk gmbr mesti dah ada aweks

      Padam
  2. alamak, ini jauh dari kawasan jajahan saya tuan..hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. info je tuan.. mana tahu kedian hari

      Padam
  3. Balasan
    1. budok2 tuan, dpt mainan, mengelupor suka hati

      Padam