Website yang terbaik update keputusan piala dunia 2014

Musim bola piala dunia 2014 ni ramai tak cukup tidur ya, mc pun ramai gak taip takpe le sekali sekala dok. Kalau saya jadi boss pun saya bagi jer ler, sekali sekala nak layan game best. Tapi tengok minat gak, ada yang sanggup bangun awal-awal pagi nak tengok bola piala dunia 2014, ada yang lebih suka tidur jer. Kalau nak tengok ulangan tak best sebab result dah tahu. Kalau tengok sorang-sorang pun tak best jugak. Kalau layan kat kedai mamak, ngantuk le plak kan.


Keputusan World Cup 2014


jadual piala dunia 2014 rtm


Biasanya kat mana korang semak keputusan piala dunia 2014? Banyak blog atau website yang updatekan benda nih dan ada gak yang lambat update. Bagi saya, kalau tak layan bola malam, tak tengok live, saya akan semak di website ni yang memang terbaik dari segi update result world cup 2014 dan ada kontest jugak le serta gambar-gambar terbaik piala dunia 2014.

Mula-mula buka, saya ingat astro punya, tapi bukan. Tapi ok lah sebab update memang pantas dan juga berita-berita terbaru world cup 2014 di sertakan sekali. Pendek kata dah cover cerita-cerita semasa world cup 2014 nih.

Result pagi tadi pun dah update, satu usaha yang bagus untuk memrikan info terkini tentang piala dunia 2014.


Terima kasih kerana membaca Website yang terbaik update keputusan piala dunia 2014. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



10 Komen:

  1. Follow jer BBC, Astro ARENA (Bahasa Malaysia) or kaki-kaki bola di Twitter he he... Tapi kalau dapat tengok lagi best. Sendiri jadi pengulas.. Adehh merah mata putihku sejak World Cup ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kadang2 bola tengok kita

      Padam
  2. Memang best dapat update macam ni kan. Terima kasih bro arman..

    BalasPadam
  3. Panduan yang berguna. Suka tengok bola..

    BalasPadam
    Balasan
    1. game best tu yg tak tahan tuh

      Padam
  4. kalau saya selalu tengok dekat surat akhbar.sllu suami tegok website bola apa nama dia uh...

    BalasPadam
  5. ila dengar radio jer..baru tahu team mana yang lawan pagi tu...dan team mana yang menang

    BalasPadam
  6. byk tempat utk cari info. percuma lak tuh.

    BalasPadam