Komisen affiliatte ashadee dan tip terlajak hebat!

Buat duit dengan affiliatte ashadee. Sehari dua ni banyak pulak tip yang cuba saya kongsikan sebab makan berjemaah lagi best daripada makan sorang-sorang. Saya tahu di luar sana banyak tip dan panduan tentang buat duit dengan affiliatte ni terutamanya ashadee ( glamor kat Malaysia, bagi saya ) tetapi saya pun nak tambahkan lagi koleksi tip buat duit dengan affiliatte ashadee nih.

Harap jangan bosan plak dengan tip-tip yang di berikan. Sebelum ni, saya ada berikan tip tentang buat duit dengan portal lazada yang baru habis MyCyberSALE. Apa yang cuba kita sebagai blogger nih dalam mencari duit online ni ialah cuba nak kekalkan momentum pendapatan duit online ni supaya senang skit nak beli atau melabur dalam rumah atau hartanah kan. Yang ni kena modal besar ni bang, income pun besor gak nih.

Komisen affiliatte ashadee


Setelah bertungkus lumus mempromosikan produk affiliatte ashadee, dapat ler sikit income daripada ashadee nih. Saya tahu orang lain lagi banyak dapat tetapi masih ramai yang gagal mendapat komisen daripada affiliatte ashadee nih.

komisen pendapatan affiliatte ashadee
Korang pun nak gak macam ni ke?
Bagi bukti pendapatan dulu baru lah ada semangat nak bagi tip buat duit dengan affiliatte ashadee ni kan. Kalau tak mana le orang nak percaya kat kiter.

Tip dapat komisen daripada affiliatte ashadee


Nak kata tip pun boleh jugak ler. Cara nak promosi produk ashadee ni tak lain tak bukan adalah dengan menulis review  produk - yang ni mesti buat kalau korang nak dapat duit dari affiliatte ni ler. Kalau tak tulis review, maka peluang nak dapat komisen affiliatte ni adalah tipis.

Banner sahaja tak mencukupi. ramai orang tak suka klik kat banner. Review produk nampak lebih real tetapi ramai malas nak tulis buat review produk sebab tuh ramai yang gagal buat duit dengan affiliatte.
Benda ni bukan dalam masa singkat. Tulis je review, buar reserach skit kat google. Biar sikit tetapi berkualiti. Masukkan element SEO dalam penulisan korang supaya entri senang nak rank kat enjin carian.

Satu lagi yang saya nampak berkesan ialah selitkan produk ashadee kat facebook group, yang ni memang berkesan. Cari group-group yang sesuai dan selitkan produk ashadee tetapi jangan keterlaluan, nanti admin group marah.

Panduan rm1000 sebulan dengan affiliatte ashadee


Panduan ni memang lejen lah sebab yang buat pun bukan calang-calang orang - owner ashadee sendiri. Panduan ni berupa satu webinar di mana korang duduk depan pc tengok video dan dengar tip yang di berikan oleh owner ashadee untuk buat duit dengan produk di ashadee.

Lepas tengok dan dengar, applykan supaya korang tak lupa. Untuk turut serta dalam webinar percuma nih, senang sahaja. Satu entri telah satu ceritakan macam mana nak book tempat untuk sertai webinar buat duit rm1000 sebulan dengan affiliatte ashadee.


Webinar ni percuma sahaja, rugi tak sertai sebab tip dan panduan yang di berikan memang berkesan jika di lakukan dengan betul dan berterusan.

Cubalah... free jer tuh.



Terima kasih kerana membaca Komisen affiliatte ashadee dan tip terlajak hebat!. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



15 Komen:

  1. nak buat mesti rajin kalau susah nak berjayakan

    BalasPadam
    Balasan
    1. usaha kena berterusan nih, mesti jadik.

      Padam
  2. tapi kan macam mana di kira ek.. hmmm..

    berminat gak.. sbb nuffnang ni mcm !@#$%^

    BalasPadam
    Balasan
    1. bro ni mesti baru dlm bab affiliate nih, saya agak. ashadee dgn nuff ni berbeza kategori. Boleh je letak nuff dlm blog sambil promote produk ashadee.

      Bro kena google pasal affiliate.

      Padam
  3. wah..hebatnya..teringin gak nak jadi macam u..ehem :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. alamak.. otai ter. Mungkin dapat lagi banyak tuh. tq berkunjung.

      Padam
  4. Setakat ni belum serius layan affilates ni...baru je study camana nak generate income dari affilate program

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok tuh bro, study dulu, lepas tuh try. Ataupun, study sambil try.. boleh gak.

      Padam
  5. Sedang berkira-kira untuk cuba generate income dgn affiliate...tgk ramai yg berjaya generate income..syok plak nengoknya

    BalasPadam
    Balasan
    1. cuba bro, tak rugi sbb biasa affiliate ni free je nak join.

      Padam
  6. wahh..bestnya dapat komisen rm100 tuhh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. bleh makan cendol nih tuan...

      Padam
  7. Baru satu sales...memang tak pandai lagi ni..tuan sgt hebat...

    BalasPadam
    Balasan
    1. besa2 je tuan, umpan kadang2 mengena. kena letak banyak umpan tuan.

      Padam
  8. Belajar terus dari pengasas Ashadee, tu lagi bagus

    BalasPadam