Home » , , » Tiada Akaun Google Adsense? Jangan Bimbang Bro.

Tiada Akaun Google Adsense? Jangan Bimbang Bro.

Tiada akaun google adsense yang glamour untuk buat duit online tu, tak apa ada cara lain yang boleh di gunakan. Tetapi bagi saya le kan, adsense tetap yang terbaik kalau nak buat ikut pay per click. Sebab apa saya kata begitu, sebab iklan adsense ni mengikut apa yang korang cari dalam pc korang. Kalau korang cari pasal kredit kad terbaik di Malaysia, Insyaallah akan keluarlah iklan tersebut jika korang buka blog yang ada iklan adsense.

Itu yang uniknya tentang adsense ni. tetapi kalau tiada akaun adsense ataupun belum dapat lagi akaun adsense, jangan bimbang kerana terdapat cara lain selain adsense untuk buat duit secara online ikut PPC nih.

Memang ada banyak cara lain make money online, tetapi yang mana menjadi pilihan ramai blogger-blogger Malaysia mahupaun antarabangsa? Ini yang nak saya kongsikan dalam entri kali ni walaupun saya ni tidak menggunakan iklan-iklan tersebut tetapi saya akui senang sahaja untuk memiliki akaun sesetangah jenis iklan ppc ni.


Penyelesaian Kepada Adsense


Terdapat banyak pendapat iklan mana yang best untuk mengantikan adsense ( sebab adsense susah nak dapat dan senang kena ban ) tetapi berdasarkan pengalaman masing-masing. Cuma saya boleh kongsikan 10 jenis yang boleh korang cuba. saya dapat ni dari satu forum antarabangsa kepunyaan mybloggertricks.com.

alternatif google adsense
Korang boleh cuba satu
Ada yang senang nak daftar dan ada yang susah nak approve di sebabkan oleh bahasa yang di gunakan dan juga sebab trafik yang rendah.

Tetapi jika menurut pendapat owner forum tersebut, beliau lebih menyarankan dua cara lain iaitu melalui buysellads dan Media.net.


make money online 2015
2 yang terbaik

Tapi saya cuba daftar, fuhh susah jugak nak lepas kedua-dua cara ni, banyak benar syarat-syaratnya. Mungkin korang boleh cuba. Kalau dapat akaun buysellads tu senang sikit nak uruskan iklan banner kat blog.




Terima kasih kerana membaca Tiada Akaun Google Adsense? Jangan Bimbang Bro.. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



2 Komen:

  1. adsense memang keran.. tapi blum di aprove nih

    BalasPadam
    Balasan
    1. sabar tuan kulkuly, kalau di reject, improve lagi blog tuh dan apply sekali lagi.

      Padam