Home » » Apa yang ada dalam video Affiliate Ninja?

Apa yang ada dalam video Affiliate Ninja?

Affiliate Ninja. dengar cite hebat panduan affiiate ni - buat duit dengan affiliate. Bukan stail biasa-biasa untuk jana duit dengan affiliate tetapi tahap luar biasa. Pendapatan mencecah puluhan ribu dan memang terbukti oleh beberapa rakan affiliate marketer.

Itulah gelaran kepada teknik yang di gunakan oleh rakan affiliate di dalam mempromosikan produk affiliate hinggakan pendapatannya berpuluh ribu - betul ni. Tetapi kena ada cara-caranya lah, bukan semborono je - kata owner video Affiliate Ninja.

Nampak gaya macam banyak keje kena  buat ni kan tetapi kalau serius, semua boleh jadi. Takde yang susahnya kalau melibatkan pendapatan puluhan ribu. Kalau dulu, pendapatan dari affiliate ni agak mustahil untuk affiliate Malaysia, sekarang tidak lagi sebab telah di buktikan di dalam beberapa jenis produk affiliate.

Apa yang ada sebenarnya dalam Affiliate Ninja ni?


Katanya, kandungan panduan Afiliate Ninja ni agak menyeluruh tentang produk affiliate.  Bermula dengan cara memilih produk affiliate hinggakan kepada menjadi kawan kepada bakal pelanggan. Uhhh hebat ni. Tektikal dan teknikal juga dikongsikan hasil daripada pengalaman rakan-rakan affilite di dalam mempromosikan produk kerjaya.

Ahhh, produk kerja kerajaan memang le senang. Iya tidak di nafikan tetapi inilah salah satu daripada panduan Affiliate Ninja iaitu memilih produk. Kalau pilih produk affiliate yang salah, produk syok sendiri, promosilah macam mana pun, susah nak dapat sale yang kebaboom. Nampak tak, cara-caranya.

affiliate ninja


Cara pilih produk affilite - ini ada dikongsikan di dalam pakej Affiliate Ninja. Produk pun tak boleh sebarangan ya, kena pilih juga yang sesuai dan ada pasaran. Pastikan produk tersebut di  buat untuk menyelesaikan masalah orang lain, bukannya untuk syok sendiri. Beberapa parameter di berikan untuk memilih produk hasil dari pengalaman top affiliate yang lepas-lepas. Macam kisah benar pulak ni.

Yang penting, produk mempunyai permintaan. Sebelum produk di buat, kajian pasaran mesti di lakukan dahulu. Cam tu lah lebih kurang pasal video Affiliate Ninja ni.

Cara pemasaran produk - ada produk tetapi cara pemasaran tidak bagus, hasilnya tak menjadi. Dalam video Affiliate Ninja ni, akan di ceritakan mengenai cara pemasaran produk affiliate yang luar biasa - targeted people, desperado people dan juga cara kumpul database yang berkualiti.

Secara ringkasnya, video Affiliate Ninja ni adalah satu perkongsian daripada pengalaman top affiliate bermula dengan cara untuk pilih produk affiliate hinggalah kepada membina keyakinan kepada bakal pelanggan.

Daripada istilah-istilah ini, dapatlah saya simpulkan, apa yang hendak di sampaikan ialah bagaimana caranya kita nak kumpul list untuk sesuatu produk. Sales letter, autoresponder, free gift akan memainkan peranan dan melibatkan banyak elemen-elemen untuk mempromosikan produk. Sudah tentunya bab kumpul list berkualiti ni memerlukan masa yang berterusan untuk di lakukan tetapi elemen-elemen lain hanya  kita buat sekali sahaja.

Cam tu lah secara kasarnya isi kandungan video Affiliate Ninja - Buat duit dengan affiliate dan ini hanya mukaddimah sahaja. Jika anda mahukan detail, teknikal dan tektikalnya, ada dalam video tersebut.



Terima kasih kerana membaca Apa yang ada dalam video Affiliate Ninja?. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



5 Komen:

  1. Inilah peluang kalau betul-betul nak dapatkan teknik ninja affiliate. Salah sebuah panduan yang patut ada kalau betul-betul serius dengan affiliate :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. encikarman.comKhamis, Ogos 27, 2015

      semangat semacam je Azzahairi ni. Affiliate ninja bukan apa, lebih superb dari affiliate biasa. Income boleh cecah 5 angka tuh. Tapi kena tahu teknik2nya la.

      Padam
  2. teknik yang betul harus digunakan untuk mendapatkan income yang stabil dengan affiliate....

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam