Home » , » Komisen kerja dari rumah Jobdirumah makin naik setiap bulan

Komisen kerja dari rumah Jobdirumah makin naik setiap bulan

Memang makin naik, komisen jobdirumah yang saya dapat dan saya akui memang kena naik sebab saya ada buat kerja sikit. Kerja apa yang saya buat? Nanti saya cerita sebab saya bukan nak makan sorang-sorang.

Memang pendapatan buat duit online sangat penting bagi saya, dan juga bagi korang juga la kot. Mungkin ramai yang cuba mempromosikan jobdirumah atau pun buat kerja dengan jobdirumah tetapi masih tidak berpuas hati lagi.

Saya nak fokuskan ke pemasaran affiliate jobdirumah untuk post ni. Macam mana nak promote jobdirumah ni ya. Jika anda selalu dapat komisen, bagus la juga sebab boleh bagi bukti bayaran jobdirumah ni kan. Kalau belum ada payment jobdirumah, sukar sikit la.

komisen jobdirumah
Antara kerja yang di tawarkan melalui Jobdirumah

Apa yang saya buat?


Semua dah tahu cuma tak buat sahaja. Saya buat satu blog niche jobdirumah. Khusus untuk post tentang jobdirumah sahaja. Tak camput dengan benda-benda lain.

Masukkan dalam tuh info jobdirumah seperti konsep jobdirumah, bukti bayaran jobdirumah, syarat jobdirumah dan juga penipuan jobdirumah ( kalau ada ).

Anda juga boleh tulis macam mana nak daftar dengan jobdirumah ni. Ramai yang masih tak tahu daftar sebenarnya walaupun anda dah tulis panjang berjela. Bagi bukti komsien jobdirumah sekali untuk memberi keyakinan kepada visitor blog anda.

Istiqomah di dalam buat kerja. Usakan supaya blog tu sentiasa update. Mula-mula cari template blog yang seo dan simple. Cari yang loading laju, tak perlu banyak widget pun. Yang simple-simple dah cukup.

Siapkan post, beberapa post sebagai permulaan. Dan setkan auto post untuk tarikh yang anda pilih. Insyaallah jika nampak blog tu sentiasa update, senang nak jumpa kat google. Lepas dah rank google, buat satu post setiap bulan pun dah ok.

Jangan tu ya jangan tak buat.

Oh ya, kalau belum cuba jobdirumah, boleh daftar jobdirumah dulu.




Terima kasih kerana membaca Komisen kerja dari rumah Jobdirumah makin naik setiap bulan. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



3 Komen:

  1. Pdptan online tuan makin lama makin menjadi..awesome..

    BalasPadam
  2. Pdptan online tuan makin lama makin menjadi..awesome..

    BalasPadam