Home » , , , , » Komisen Kedua Dari Lazada 2015 - yippiiii

Komisen Kedua Dari Lazada 2015 - yippiiii

Komisen kedua dari Lazada 2015. Kalau kita main affiliate ni kan, yang paling bestnya bila dapat payment atau pun komisen. Yang ni paling seronok dan puas hati. Rasa macam hirup teh tarik tepi pantai pun ada.

Ramai yang gerun kalau dengar perkataan affiliate ni. Bagi yang tak biasa memang menakutkan, MLM ke apa ni kan tetapi bagi yang dah biasa dengan affiliate seperti ashade dan lazada ni, perkataan affiliate ni adalah benda setiap hari yang terlintas di fikiran.

Komisen daripada affiliate seperti Lazada susah nak dapat ( bagi saya le ) tetapi senang nak dapat bagi mereka yang biasa dapat, tul tak? Kalau nak dapat komisen daripada Lazada, ada caranya berguru dengan mereka yang pakar dan saya bukan pakar tetapi saya kongsikan apa yang saya tahu.

Affiliate Bukan MLM


Ada yang takut-takut hendak mencuba affiliate Lazada ni atau pun tak pernah dengr langsung pun ada. Saya nak ingatkan, affiliate ni bukan seperti MLM di mana orang yang atas untung, bukan ya. Affiliate ni bukan jugak skim cepat kaya. Affiliate ni mengikut kefahaman saya seperti salesman, kita promote barang jika ada sale maka dapat komisen seperti komisen kedua Lazada 2015 di bawah ni:


komisen kedua lazada 2015

Susah nak dapat ni, bukan senang. Kalau ada yang cakap senang tuh, mungkin rezeki dia dan kena dengan gaya dia, boleh berguru dengan orang ini kalau beliau sudi kongsikan.

Saya dan dapat komisen kedua lazada ni pun agak susah jugak le, tapi tak susah mana hehehe sebab usaha saya tak banyak kecuali pada masa-masa yang tepat. Cerita komisen pertama lazada korang boleh baca dalam entry yang lepas.

Oppss, kali ni dah takde tips percuma lagi dah sebab saya dah kompilekan segala tips buat duit dengan lazada ni di dalam satu laporan yang dah siap dah pun berbentuk pdf.



Laporan Buat Duit Dengan Lazada


Saya dah siapkan laporan di mana segala pengalaman saya main-main dengan Lazada saya muatkan dalam ni secara tersusun beserta bukti komisen Lazada. Kalau ada yang berminat, sila tinggalkan email kat ruangan komen ( ataupun ruang komen kat fb ), nanti saya akan bagitahu cara nak dapatkannya, kena bayar tau tetapi murah sahaja. Sangat-sangat murah, bukan rm10, bukan rm9 dan bukan rm8.

Saya pasti dengan laporan ni akan memudahkan korang untuk buat rujukan dan amalkan apa yang saya telah buat untuk dapat komisen dari Lazada. Memang mejadi, saya jamin. Kalau tak dapat komisen juga, korang boleh minta balik duitnya, no hal lah.

Oklah, saya tunggu tindakan korang ni. Kalau tak nak pun, kena komen jugak hehehe. Gurau-gurau je. Tapi kalau seyes nak laporan ni, sila letak email yer, nanti saya hubungi anda. Laporan ini saya namakan Duit Terkejut Lazada!

Kalau korang taknak tunjukkan email korang kat komen, korang boleh isi form kat bawah ni. Langkah seterusnya nanti korang boleh semak kat email.

[+] Tips Buat Duit Dengan Lazada.

Langkah pertama ni sangag penting.


Terima kasih kerana membaca Komisen Kedua Dari Lazada 2015 - yippiiii. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



26 Komen:

  1. Tahniah. Wah hebat tu,siap ada tutorial lagi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. biasa2 sahaja, rasa Meryln Hasshim lagi hebat. Ini yg bulan dec dah approved.

      Padam
    2. agak-agak bila ek nak masuk dlm acc ? yg bulan nov pun masih tak masuk-masuk lagi.

      Padam
    3. bestnya dapat duit mengejut macam tu..hari-hari dapat boleh kaya tau!

      Padam
    4. nov dgn dec sekali dalam satu invoice. Biasanya kalau dah keluar invoice, dalam seminggu dah masuk akaun.

      Padam
    5. lagi cepat dapat maka lagi semangat nak buat

      Padam
    6. nampak sale masuk pun, semangat dah makin naik.

      Padam
  2. kalau ada memang masuk buat jiwa gembira ya tak..tahniah admin

    BalasPadam
    Balasan
    1. jiwa kena kental dan sabar, susah jugak nak dapat ni.
      Terima kasih Suri.

      Padam
  3. sylviaungau83@gmail.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tuan,
      sila semak email. Terima kasih.

      Padam
  4. fuh!.. hebat tuan.. fans.my pun ade buat system affiliate.. cash rate usd.. best.. tapi saya suka nk bagi tahu contest top fans pun awesome jugak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh try ni tuan. contest2 ni ramai yang suka tuan.

      Padam
  5. Assalam. Kak nora datang
    Amvoiii.. dapat komisen best dari lazada
    terbaik.. Ramai yg complain pasai affiliate
    lazada ni. tapi tulah .. masing2 punya pilihan

    lihat.. anda pun dapat komisen sampai RM1++

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok je aff lazada ni, kena ada strategi. Payment, dalam 2 bulan baru dapat.

      Padam
    2. Sy juga sedang usahakam satu projek seperti affiliate juga Affiliate Marketing secara offline..sngt simple orng pegy berbelanja kita boleh dpt komisyen secara berterusan..cuba anda bayangkan..sampai bila orng akan berbelanja? Yaa sampai bila bila lah komisyen anda akan dapat. Mula2 pun sy percaya tapi bila sy faham kan betul2 projek ini bukam sebarangan tapi memang REAL BUSINESS.. Utk maklumat lanjut boleh utk yg sereis nak tahu boleh call direct 0179766738 Hafiz. Sementara peluang masih ada. Terima kasih

      Padam
    3. mykad ni tuan..rasernya la.

      Padam
  6. Mak aiii...banyaknya..terbaiklah bro..jeles rasanya dengan bro ni..hahaha...

    BalasPadam
    Balasan
    1. aish, betul tu banyak hi2, sikit je ni bro tetapi byk bg yg belum pernah dapat duit dr lazada ni -_-

      Padam
  7. terbaik lagi... kak nowa jer x masyuk lagi
    coz dah buang banner lazada.. hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kak Nowa, sale saya bukan dr banner, banner sumbangannya skit jer. Ader senjata rahsia lain yg saya gunakan. Baca entry betul2 dan ambil tindakan jika serius nak buat duit dgn lazada.

      Padam
  8. Nak tanya invoice yang kat atas tu dah masuk ke kat Bank. Saya punya pon lambat sgt. Invoice bulan sebelum ni pon x masuk lg.. Dh email kt Lazada tanya.. tp x reply pon...

    BalasPadam
  9. hebat bro ni promosi lazada, boleh kongsi tip tak? Ok, payment belum masuk akaun. Carik2 kat maybank2u belum masuk akaun lagi. Kalau mengikut payment pertama dulu, selepas invoise keluar, dalam seminggu payment dah masuk.

    BalasPadam
  10. Saya lagi nunggu payment juga nih Encik dari Lazada Indonesia, dari Invoice yang sudah di kirim Rp 624.000.

    BalasPadam