Home » , » Template Blogspot Percuma Oleh Catataninfo

Template Blogspot Percuma Oleh Catataninfo

Template blogspot percuma. Mesti ramai yang tercari-cari, template mana nak guna untuk blog kan. Terdapat banyak jenis template kat internet, ada yang free dan ada yang berbayar. Ikut bajer korang la nak mana satu kan. Yang percuma pun ok juga, saya tengok ramai gak yang guna template blogspot percuma ni dan dapat rank bagus-bagus kat google.

Saya nak bincang-bincang sikit mengenai template blogspot percuma sahaja kali ni. Biasa kalau kita kita search kat google, terdapat banyak website yang menyediakan template percuma ni:

mybloggerthemes
btemplates
seobloggertemplates
soratemplates
gooyaabitemplates


Korang pilih je mana yang sesuai, download dan upload untuk blog  korang. Cuma kalau tak biasa untuk edit template, sukar sikit la walaupun tutorial untuk edit template biasanya di sertakan sekali dengan template percuma.


Template Blogspot Percuma


Kat sini saya nak kongsikan apa yang saya perhatikan dan apa yang saya fahami tentang satu template blogspot oleh catataninfo ni. Template ni di gunakan oleh ramai gak blogger dari Malaysia. Ownernya dari Indonesia. Saya pun ada  guna template ni dan saya akui senang nak edit template ni terutamana bila nak masukkan iklan-iklan PPC sepert adsense.

Template percuma ni nampak kemas walaupun banyak warna yang di gunakan tetapi korang boleh edit warna ni ikut tema korang.

download template seo blogspot percuma

Loading pun laju je dan mengikut kata ownernya, template ni mesra SEO.

Saya juga perhatikan di dalam contest Malaysia Best Blog 2015 yang sedang berjalan nih, terdapat 3 blog yang menggunakan template dari catataninfo ni berada di page pertama google.

template mesra seo percuma
Biasa ada 3 blog dari catataninfo yang ada page satu, kali ni dua je.
Jadi kalau korang masih ragu-ragu dan tercari-cari template mana nak guna, cuba dulu template blogspot mesra seo dari catataninfo nih untuk blog korang.




Terima kasih kerana membaca Template Blogspot Percuma Oleh Catataninfo. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan:



2 Komen:

  1. saya akui template itu memang terbaik dan best..mudah SERP..

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih kerana berkongsi pengalaman.

      Padam